Ultimul Avanpost vol. 2: Vânătoarea de Lavinia Călina | Recenzie


Descriere:

 Pentru fosta prinţesă Diane, viaţa a luat o întorsătură neaşteptată. Ajunsă la Avanpost şi implicată activ în misiuni aproape imposibile pentru oricine altcineva, dar nu şi pentru Subiecţi, ea află că diferenţele dintre persoanele care conduc grupul de rebeli şi cei din structura despotică a Regatului României par să nu fie atât de mari. Dezamăgită de Eva, liderul E.S.C.U., şi având alături câţiva prieteni devotaţi, Diane este hotărâtă să îşi urmeze propriile obiective: aflarea adevărului despre experimentele genetice la care a fost supusă în copilărie şi răzbunarea faţă de Alex, fostul ei soţ şi unul dintre moştenitorii la tron. O poveste de dragoste dramatică, intrigi de palat ale unor minți diabolice, decizii radicale: vânătoarea a început! Poate Diane să supraviețuiască celei mai importante încercări, reîntoarcerea la ceea ce părea de mult timp uitat?

Părerea mea:

După ceva timp de când nu m-am mai atins de cărțile Laviniei, am decis că trebuie să fac o schimbare în ceea ce privește dieta lecturilor. În afară de UA, celelalte cărți sunt citite. Mai am numai volumul 3 apărut din serie, abia aștept să mai scoată alte cărți cât mai repede!!

Nici nu am cuvinte pentru acest volum. Are acțiune, plot twist-uri la tot pasul, fără să te plicisească. Se citește ușor, stilul fiind unul foarte liber iar acțiunea mi-o imaginam ca pe un adevărat film de acțiune cu elemente dramatice care-mi plăcea al dracului de mult.

Cu trecerea timpului, mi-am dat seama că romanele Laviniei sunt ca heroina pe care și-o bagă unii-n vene: nu mă mai satur de vibe-ul pe care mi-l dă cartea atunci când o citesc, ceea ce o face pe Lavinia să aiba un loc special în inima mea pentru că proza sa este absolut genială din punctul meu de vedere!

Am mai citit păreri negative ale cărții, nu chiar cu așa mult hate, dar nu le plăceau de personajul principal, Diane, pe care probabil îl cunoașteți dacă ați citit primul volum. Pentru mine, Diane e unul din personajele mele preferate, deoarece are un caracter puternic, dorește să arate cât de strong e, de rigidă, însă de fapt e destul de sensibilă. 

Vă recomand cu căldură orice carte scrisă de Lavinia Călina pentru că nu veți regreta că ați cumpărat-o, mai ales dacă vă place SF-ul si fantasy-ul. 

Notă: 5 steluțe din 5

Comentarii