Ultima stea, volumul 3 din seria Al 5-lea val de Rick Yancey | Recenzie


Descriere: 

Ultima fază a invaziei este pe cale de a fi implementată: asupra orașelor vor fi aruncate bombe care le vor rade de pe fața pământului, odată cu ele dispărând și dovezile civilizației noastre.

Cassie și tovarășii ei știu că a venit momentul să aleagă între dragoste sau teamă, încredere sau suspiciune, ură sau sacrificiu, credinți sau barbarie. Și mai știu că umanitatea este singura armă pe care o avem în acest război. Bătălia finală se va da în sufletul omului și nu se va încheia decât odată cu cea de pe urmă bătaie de inimă.  

Părerea mea:

După o pauză destul de lungă de citit și mai ales de a scrie pe blog, am decis sa revin încet-încet online. Ultima carte citită e Ultima stea.

Am mai citit câteva păreri despre ultimul volum al trilogiei și mă așteptam să nu-mi placă atât de mult pe cât mi-a placut. 

Unele păreri aprobau faptul că acțiunea începe mult prea repede, dar din punctul meu de vedere a fost foarte bine ales momentul începerii acțiunii propriu-zise. Aventura lui Cassi de a salva lumea continuă, iar nouă cititoriilor ni se explică mai multe lucruri din tema cu extratereștrii, stiți voi, cei prezenți în serie.

Mi-a plăcut mult stilul de scriere al autorului, încă de la începutul seriei. E atât de bună combinarea stilului liric cu cel epic, încât nu te plictisește, ci te impresionează cu citatele prezente pe care le-am remarcat, dând o tentă deep stilului.

Personajele sunt bine conturate, având perspective la fiecare capitol, diferite, ceea ce oferă o viziune mai largă în ceea ce privește cadrul spațio-temporal. 

Dacă nu știți dacă să continuați seria, eu zic că merită pentru că acest volum chiar nu e atât de rău, deși are un final, ugff!!

P.S.= vor urma niște recenzii ale cărților citite înaintea acesteia care sunt scrie de mai bine de două luni, enjoy! xD

Notă: 4 steluțe din 5


Comentarii