Sabia de sticlă, volumul 2 din Regina Roșie de Victoria Aveyard


Descriere:

Al doilea volum din captivanta serie Regina rosie prezinta conflictul violent dintre armata tot mai numeroasa de rebeli rosii si lumea stapanita de argintii.
    Cu sange rosu, dar cu o putere mai periculoasa decat ale argintiilor, aceea de a controla fulgerul, Mare a devenit o arma pe care Curtea Regala incearca sa o controleze. Insa atunci cand scapa de Maven, printul si iubitul care a tradat-o, descopera ca nu e nici pe departe singura asa.
    Misiunea ei este acum sa-i recruteze pe altii la fel ca ea, pentru ca impreuna sa lupte impotriva ordinii nedrepte care li s-a impus.


Părerea mea:

Pentru început, mi-a plăcut foarte mult continuarea seriei, deși am citit volumul 1 acum un an, nu m-am simțit ca și cum aș fi cu capul în nori în privința acțiunii, pentru că nu mai știu aproape nimic din acela.

Volumul acesta vine cu o grămadă de acțiune, Mare își arată adevărata putere, care e de-a dreptul impresionantă. Pentru mine primele 100 de pagini au fost puțin plictisitoare, dar  finalul a salvat rating-ul cărții, fiindcă n-a mai contat partea aceea plictisitoare, la cât de bun a fost cuprinsul. Am citit-o cei drept greu, pentru că de multe ori nu aveam chef și nici timp, dar a meritat într-un funal așteptarea și răbdarea de care am avut parte.

Victoria scrie atât de bine, atât de dinamic e stilul ei încât nu poți lăsa cartea din mână, se joacă pur și simplu cu mintea ta, fără să te lase în pace până când poți spune că ajungi la nebuni. Acest lucru mi-a plăcut foarte mult de când am început seria, autoarea știe să te facă să vrei mai mult, până când devii dependent de Mare Borrow și prietenii săi, până ajungi să alegi de care parte a prinților ești.

Cred că e un must read pentru iubitorii de fantasy, deorece e o serie ce are mult potențial și care-i îndrăgită de multe persoane și originală, din punctul meu de vedere, probabil cel mai bun fantasy pe care l-am citit până acum și pe care-l îndrăgesc cel mai mult.


Notă: 5 steluțe din 5

Comentarii