Un an de activitate

Uau! Cum a trecut deja un an de când am postat primul articol pe acest blog. Nu pot spune că nu mă așteptam să cresc atât de mult, toți creștem, mai mult sau mai puțin.



Însă vreau să vă mulțumesc tuturor celor care ați comentat la postările mele, celor care v-ați abonat la blogul meu - 6 la număr, bine bă - dar și celor care m-au susținut și m-au încurajat să continui cu ceea ce fac și acum.

Pe data de 8 august 2016 am zis să-mi deschid și eu un blog pentru a împărtășii impresiile mele legate de cărțile pe care le citesc. Acum mi-ar fi greu sincer să nu mai vorbesc liber despre ele,

Am înființat și o pagină de Facebook a blogului, unde v-aș ruga să lăsați un like ( click aici ) și fiți pe fază, urmează un concurs în colaborare cu o prietenă specială de pe blogging-ul românesc.

Mulțumesc încă o data, vă cuprind și hai să ne mai citim și data viitoare!

Comentarii