Poezii pentru văduve de Marcica Belearta | Recenzie

Părerea mea:


Mi-am dorit de foarte mult timp volumul acesta de poezii, mai nou chiar îmi plac poeziile, mai mult îmi place să le fac recenzie pentru că simt că pot interpreta cum doresc rândurile acelea, mai ales dacă sunt scrise frumos. 

În acest caz, aici n-avem un volum de poezii cu limbaj liric, ci mai mult unul amuzant, autoarea scriind despre diferite subiecte poezii unice.

Mi-a plăcut mult faptul că sunt diverse poeziile, pline de umor și unicitate. Cartea e chiar foarte bună când ești trist și ai nevoie de o forță exterioară să-ți readucă zâmbetul pe buze, te face să te simți foarte bine după ce o termini de citit, plin de viață.

E perfectă dacă ești într-un reading-slump și nu știi cum să scapi de el. Pe lângă asta, e scurtă, eu am citit-o în 20 de minute într-o librărie, dar o voi cumpăra cu siguranță!

Cu fiecare pagină citită, de fapt cele câteva rânduri ce sunt umplute pe fiecare pagină, simți că te apropii de final și crede-mă că nu-ți dorești asta, ci să se deruleze paginile la nesfârșit, până iți obosesc ochii dar tot te forțezi să mai citești, până ai nevoie de ochelari cât fundul borcanului, și-arăți ca bunica din 50, mă scuzați nu găsesc apostroful.

Revenind, vă recomand acest volum de poezii din simplul fapt că este comic și te bine dispune, făcând să-ți reapară zâmbetul pe buze indiferent în ce stare ai fost înainte să deschizi prima pagină a cărții.
Notă: 5 steluțe 

Comentarii