Milk and honey de Rupi Kaur| Recenzie

Părerea mea:

Milk and Honey este o colecție de poezii, acum tradusă și la noi, Lapte și miere, ce mi-a plăcut foarte mult. Am terminat-o la o nuntă, citind-o pe telefon. M-a tulburat foarte mult volumul acesta de poezii, m-a făcut să mă gândesc la niște lucruri la care nu cred că m-aș fi gândit vreodată sau le-aș fi băgat vreodată in seamă.

Rupi Kaur vorbește despre iubire, despre oameni, despre orice. O adunătură de arte, oarecum, într-o singură carte, in aproximativ 250 de pagini, îl fac pe cititor să se cutremure din toți rărunchii până este nevoit să ia un Aspacardin pentru palpitații, deoarece inima o ia la galop printre rânduri și printre imaginile cărții. Pe hârtie, nu rămân urme ca și cum tu ai fi trecut prin cartea asta, dând pagină cu pagină, însă pe sufletul tău, pe conștiința ta rămân o gramadă de resturi în urma trecerii lui Kaur,  a cuvintelor sale, a puterii sale ce e transmisă prin acest volum de poezii.

Cred că asta e ceea ce mi-a plăcut atât de mult la cartea asta: feeling-ul pe care-l primești după ce-o termini. Ești și împlinit că ai mai terminat o carte, că ești mai aproape de a-ți îndeplini cu success challenge-ul de pe Goodreads pentru că ești un leneș și abia citești de la o vreme cartea pe săptămână, însă mai poți fi împlinit și bucuros și orice adjectiv vrei tu să pui aici din lumea asta că un om special cum e Rupi Kaur a scris așa ceva, iar în zilele proaste din viața ta poți reciti câteva pasaje din carte pentru a te face să zâmbești din nou.

Asta cred că e Milk and Honey, după cum îi spune și numele: lapte și miere în sufletul tău virgin, care n-a mai avut astfel de experiențe, cu laptele și mierea transpuse în cuvinte.

Rating: maxim