Flash-uri din sens opus de Marian Godină | Recenzie


Descriere:

A devenit cunoscut datorita textelor cu haz de pe Facebook ce prezinta intamplari din viata de politist rutier si a reusit sa schimbe imaginea breslei sale. "Flash-uri din sens opus" reprezinta volumul de debut al lui Marian Godina, care trece de la uniforma la condei, devenind autor cu acte in regula. O carte actuala si amuzanta care se citeste cu sufletul la gura: momente din viata de zi cu zi in care deseori te regasesti, povestiri cu talc, personaje savuroase si memorabile intalnite in trafic, limbaj autentic presarat cu (auto)ironie si umor cat cuprinde. Este cartea pe care nu te poti abtine sa nu o recomanzi unui prieten dupa ce o citesti.

Părerea mea:

Am auzit de cartea asta de la o prietenă cum că ar fi amuzantă, un fel de Suge-o, Ramona! doar că fără sex, însă cu aproape același umor. Am prins ocazia și mi-am cumpărat-o, fără să ezit. Am plecat în vacanță și-am zis să-mi iau câteva cărți mai ușurele cu mine, așa că am ales-o pe asta printre alte câteva.

E foarte simpatic romanul, dacă-i pot spune roman. Sunt textele publicate de Marian pe pagina sa de Facebook, până acum trebuie să recunosc că nu-l urmăream, dar îi voi da și eu un like, ceva, la pagina sa. Câteva texte și întâmplări din viața unui polițist, chiar nu strică. 

A mers foarte bine pe plajă, râdeam ca un retardat iar câțiva oameni se uitau ciudat la mine probabil, dar ce să faci, așa e când ești cititor, îți exprimi remușcările în fața oamenilor fără rușine, nu?

Pentru cei care vor să devină polițiști e o carte încurajatoare și folositoare pentru a afla exact cu ce se mănâncă viața de milițean în România. Povestea lui Marian începe de pe timpul pe când a dat Bac-ul, până la stadiul de polițist în sine, sau ofițer, ce grad era, mă rog.

O carte pe care o citești dintr-o răsuflare, pentru amuzament în special, pe care nu o poți uita și-o vei ține minte mereu pentru fazele amuzante din ea.


Rating: 4 stele

Comentarii