Wrap-up Aprilie 2017

"Am să te aștept, acolo unde șanse nu-
Unde chiar și zeii au căzut 
Acolo unde nu există, loc pentru început.
Am să te aștept, acolo unde valurile au spălat toate visele
Și din când în când, doar adierea de vânt,
Îmi mai aduce doar sare și nisip..."

Bună! Sunt Raul și am să vă vorbesc despre cărțile citite în luna precedentă.




M-a luat mama pe nepregătite și mi-a zis că mergem la Mănăstirea Prislop a doua zi dimineața. M-am tot gândit ce carte să-mi iau pe drum, până la urmă am ajuns să car 2 cărți după mine. Am început Copiii Întunericului de Lavinia Călina, căreia i-am făcut și o recenzie  (click aici). N-am să insist asupra cărții deoarece aveți recenzia la dispoziție dacă vreți să aflați mai multe. Tot ce voi spune despre carte e că e o serie cu vrăjitori care sunt împărțiți in neamuri. Plină de suspans, acool, cafea și țigări, Lavinia m-a uimit cu încă o capodoperă de-a sa.



În ordine cronologică, am citit Valuri de viață de Lina Moacă, carte primită pentru recenzie de la autoare iar eu pot doar să-i mulțumesc! (Click aici pentru a vedea recenzia) 


Următoarea carte citită este Malad de Alexandru Voicescu. I-am făcut de asemenea o recenzie  (click aici)



Vă dau link-uri spre recenzii să nu mai stau aici să repet ceea ce am spus în recenzie, să nu vă aud prin comentarii! (deși nu veți spune nimic pentru că stați cuminți ca niște mielușei, așa să faceți!)

Acum a venit timpul să stăm de povești fiindcă am să vorbesc despre Ucenicul Vraciului de Joseph Delaney căreia nu i-am făcut recenzie! Dap, urmează să o scriu, dar parcă văd că ajung să nu o mai fac. Lăsând detaliile neimportante pentru voi la o parte, a fost o carte care mi-a plăcut mult. Aceasta  îl  prezintă pe Tom Ward, un puști care este trimis in ucenicie la un vraci pentru a-l pregăti in lupta contra duhurilor rele, vrăjitoarelor... in mare, împotriva răului, evident, dă. I-am dat 4☆/5 pentru că nu a fost chiar atât de perfectă, s-a văzut că este o carte pentru copii deși e destul de dark seria și nu o recomand copiilor care sunt slabi de înger.



Ultima carte pe care am citit-o este Blestemul Zorilor, Neamul Corbilor volumul 2 de Lavinia Călina. Recenzia aici



In final, vă doresc lecturi frumoase și să-mi spuneți și mie ce mai citiți. (Știu că sunteți zgârciți și nu veți zice nimic, lmao)


Comentarii