Jamilacuisine - Carte de bucate | Recenzie


Recenzie:

Am primit cartea de ziua mea și am hotărât să vorbesc puțin despre ea, pentru că îmi place mult ceea ce face Geanina și cât de bune sunt rețele sale.

A fost publicată anul trecut. Pentru cei ce nu o știu ce Geanina, ea face videoclipuri pe Youtube despre abilitățile sale culinare, care pur și simplu sunt de invidiat.

Dar are de asemenea un blog, unde postează rețetele sale de pe Youtube, acestea sunt scrise bineînțeles.

Are o calitate foarte bună a imaginii și a microfonului,folosind camere și microfoane de bună calitate, pentru a oferi bucătăraşilor săi cele mai bune condiții.

Am să vă las niște poze surprinse din carte, să vedeți și voi cât de bine sunt realizate pozele, foile cărții sunt lucioase. Rețetele sunt explicate detaliat, cu câteva sfaturi și trucuri recomandate de autoare.

Blogul Geaninei il găsiți aici

Vă recomand această carte, fiind perfectă pentru pasionații de bucătărie sau pentru cei care vor să învețe să gătească mai bine decât o fac in momentul de față.









Comentarii

  1. Wooo, ce bine arată! Mă uit mai mereu când postează filmulețe pe yt, deși eu nu gătesc, dar pur și simplu mă fascinează cum își pregătește ea toate ingredientele și cât de bine arată rezultatul final. Nu știam că a scos și carte, cred că e un cadou excepțional pentru pasionați. Eu deocamdată rămân la yt, mi se pare că înțeleg și mai bine atunci când văd cum face.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc ca am primit o cadou, ca nu dădeam atâția bani pe ea doar sa stea in bibliotecă :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Dacă vrei să mă întrebi ceva, ai vreo recomandare de carte pentru mine ori vrei să-ţi exprimi opinia faţă de un lucru, te rog să o scri mai jos: