TBR Martie

Salut cititorilor! Azi vă voi prezenta foarte rapid cărțile pe care vreau să le citesc in luna Martie, ce a mai rămas din ea.


1. Noumenoir de Flavius Ardelean

Trei cărți de Sergiu Someşan:

2. Carte de Magie

3. Numărul fiarei pe care l-am început deja.

4. Să n-o săruți pe Isabel

5. Becks merge la școală de Cristina Boncea

6. După ce ne-am îndrăgostit de Anna Todd

P. S.= Mi-a sosit un colet cu cărți, cel de la Andrei Cioată e vorba, și am citit deja o carte de a sa. In momentul de față, continui cu Călătoarea de Diana Gabaldon, carte care o citesc din Februarie și nici acum nu am terminat-o. Spre fericirea mea, am mai puțin de 100 de pagini din ea pe care vreau să le termin azi, 15 martie.

Și da, scriu unele articole și le postez in aceeași zi, de ce nu?

Atât am vrut să vă arăt! Oare pot să vă îmbrățișez pe toți?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Dacă vrei să mă întrebi ceva, ai vreo recomandare de carte pentru mine ori vrei să-ţi exprimi opinia faţă de un lucru, te rog să o scri mai jos: