Am/N-am Challange (4) | Revenim cu a 4-a ediție.

Salutare dragilor și iată că am ajuns să facem și a 4-a rundă de NHIE. S-au mai alăturat oameni noi, alții au ieșit. Haideți să vedeți răspunsurile mele.


Ioana
Am/ n-am citit o carte într-o singurã zi.
N-am.

Am/ n-am citit în timp ce mâncam.
Am.

Am/ n-am comentat despre lecturile obligatorii.
Am.

Melisa
Am/ N-am adormit niciodata citind
N-am.

Am/N-am o editura preferata
Imi plac mai multe.

Am/N-am visat ceva ce are legatura cu cartea pe care am terminat-o de citit
N-am, deși ar fi interesant

Tigruț
Aș/ N-aș scrie o carte care simt eu ca lipseste
Pai întocmai aș scrie o carte cu un subiect care nu a fost exploatat până acum.

Am/ N-am o obsesie pentru o autoare
Lavinia Călina

Aș/ N-aș cumpăra toate cărțile autorului meu preferat.
LAVINIAAA IS THE BEST FOREVER.

Iulia:
As/ N-as vrea sa scriu o carte.
'Course.

As / N-as pleca intr-o țara despre care am citit intr-o carte.
Aș.

Am / N-am o preferința pentru cărțile fantasy.
Nu am.

De data asta am mai puține întrebări, deoarece le-am șters neintenționat pe cele care au rămas. Soo, atât a fost cu această ediție. Vom lua o pauză de la seria asta, dar vom reveni probabil cu ea ^^.

Comentarii