Alfabetul meu personal

Salutare iubitorii mei de carte și bine ați revenit pe blogul meu. Eu sunt Raul și azi m-am gândit să fac un lucru pe care l-a făcut destul de mulți vloggeri. Și anume, după cum puteți vedea și din titlu, voi face alfabetul meu personal cu câteva inserții de ale tainei lecturii pe care o iubim cu toții, așa-i?


A

Anticariate. Mi se par niște surse de cumpărat cărți foarte bune și ieftine. Poți găsi titluri unde în librăriile obișnuite nu le-ai putea găsi.

B

Baigli cu nucă. Este o prăjitură ungurească,  mai exact un cozonac unguresc care îmi place enorm. Vă las o poză să vă fac puțintel poftă ^^.



C

Curios. Mereu îmi trebuie să descopăr lucruri noi, mereu mă implic in chestii in care nu cred că voi rezista, dar eu mă bag că de, lumea e curioasă.


D

Darul lui Jonas. Am citit cartea asta vara trecută și mi-a plăcut mult. Aș fi vrut să îi fac o recenzie dar nu mai știu mare brânză din ea.


E

Ed Sheeran. Îmi place atât de mult artistul ăsta, nici nu știți cât ♡

F

Fluturi. Nu, nu mă refer la cartea Fluturi de Irina Binder, ci la senzația aceea când te ascultă la o materie și ști că nu ai învățat sau la un test. Defel simt mereu când nu sunt sigur pe mine sau când îmi e teamă.

G

George R.R.Martin. Probabil știți cât de mult îmi place GoT ^^.

H

Haios.  Îmi place să râd extrem de mult. Râd chiar dacă îmi arati un deget ridicat=))). Și uneori mă pun eu într-o lumină proastă doar pentru a râde.



Italienească. Mâncarea italienească. O ador, atât.


J

J.K.Rowling. Este una dintre autoarele mele preferate, nu putea să nu lipsească de aici. 


K

Karoline. Știți melodia, nu? Mă rog, e defapt Caroline dar ce altceva puteam să pun la "k"?

L

Lalea. Mereu mi-a plăcut floarea asta și încă îmi place :).

M

Matematică. Nu pot spune că o ador, dar mă simt bine când lucrez la mate, deși nu am chef tot timpul.


N

Narnia. După ce am citit primele 2 volume integral și al 3-lea pe jumătate, pot spune că e o serie destul de proastă. Probabil noua traducere e proastă, nu seria.

O

Ornitorinc. Cine nu ar vrea să aibă un ornitorinc ca animal de casă?

P

Percy Jackson. E printre primele personaje mișto pe care le-am cunoscut când am început să citesc și de aia îl adaug aici. Un semizeu în plus la ciorba asta nu schimbă chiar atât de tare gustul, nu?

Q

Quotes. Îmi plac enorm citatele și tot stau la pândă după ele printre rânduri când citesc.


R

Rick Riordan. Îl voi ține minte mereu pe autorul ăsta pentru că primele cărți citite de mine sunt scrise de el.

S

Suge-o, Andrei! de Andrei Ciobanu. Veți citi articolul ăsta după ce voi publica recenzia făcută cărții și veți ști de ce e cartea mea preferată până in acest moment.


T

Tessa Young din seria After. Imi place mult de ea, fiind printre primele persoane întâlnite de mine in literatura erotică 

W

Familia Weasley din Harry Potter. Cui nu-i place faimoasa familie Weasley?


X

Xander din Power Rangers Mistic Force. Mereu mi-a plăcut de el :)


Y

Yin Yang. Toți trebuie să ne găsim un echilibru, atât la gestionarea timpului liber cât și a caracterului.


Z

Zona Zero. Mi-a plăcut enorm cartea care e scrisă de Lavinia Călina daca tot erați curioși. Am introdus-o aici pentru că: 1. E scrisă de un autor român 2. E prea minunată. Aveți o recenzie mai jos pe blog. ^^

V-am îmbrățișat pe toți! 



Comentarii