Valentine's Day | Cupluri preferate

'Neața guys! Eu sunt Raul și bine ați venit la o nouă pălăvrăgeală in care vă voi arata câteva cupluri din cărți, fie de dragoste sau nu.

Pentru persoanele care se numesc Valentin/Valentina, vă urez un călduros "La mulți ani!". Și celor care sunt într-o relație și sărbătoresc Ziua Îndrăgostiților aș vrea să le urez un "Să vă țină"... pe dracu'! Mai bine ați deschide o carte și ați citi ceva in loc să vă petreceți toată ziua făcându-le altora ciudă! Glumeam, chiar nu am nimic cu nimeni, știți ceva: multe luni alături de persoana iubită.



Acum, să lăsăm vorbăria a proasta și haideți să trecem la articolul propriu-zis.

P.S.= Nu sunt într-o anumită ordine, le-am scris aleatoriu cuplurile.

1.  Cassie și Ben aka Zombie din Al cincelea Val de Rick Yancey. Mi-a plăcut de amândoi foarte mult de la început, deși se vor vedea in volumul doi dacă nu mă înșel. Nu mai țin minte exact.



2. Annabeth și Percy din seria cu același nume al personajului masculin ales de mine.  Sunt foarte drăguți împreună, mai ales că se va întâmpla ceva in volumul 5 sau in alt volum (se sărută, să nu mai spui la nimeni hihi ).



3. Becks și Hyena din Octopussy. Poate nu știți, dar cartea e pe tema LGBT-ului și da, avem un cuplu lesbi sau bisexual, idk. Este interesantă cartea, puteți să o încercați, abordează un subiect rar întâlnit.


4. Peeta și Katniss din Hunger Games. Poate mă veți întreba de ce nu Gale? Pentru că nu am citit volumul 3 deocamdată și nu l-am cunoscut, deci Peeta. Uneori m-a enervat Peeta, alteori mi-a fost milă de el. Kat și Peeta sunt minunați împreună.



5. Ron si Hermione din Harry Potter. Nu spun mai mult de atât, no spoilers.



6. Cercei și Jamie din Game of Thrones. Dacă nu ați ajuns până la volumul 2 din serie, nu citi asta. Cei doi sunt ca două margarete într-o vază: blonduți și inofensivi  (la prima vedere).



7. Tris și Four din Divergent. Cred că vă așteptați la asta. Cui nu-i place de cei doi?



8. Andrei și Ramona din Suge-o, Ramona! Cei doi cred că vor sărbătorii pe cinste ziua asta, dacă știi ce zic <:.


Și da, e o poză random cu 2 care se sărută.

Și acestea au fost cuplurile mele preferate. Sper că va plăcut inițiativa asta, dar vă mai pregătesc un tag care va apărea pe seară. Vă mulțumesc pentru atenția acordată, aștept păreri despre orice vreți să vă exprimați opinia. Nu uitați să vă abonați pe Google+ și să-mi spuneți ce mai citiți. Bye!

Comentarii