TBR Februarie

Alt TBR. Oare mă voi ține de cuvânt luna asta?

Bună,  eu sunt Raul și azi vă voi prezenta cărțile pe care probabil le voi citi in luna februarie 2017.

1, Outlander de Diana Gabaldon pe care am și început-o deja. Sper să o termin in vacanța asta pentru că în timpul școlii cu siguranță nu mă voi putea bucura atât de mult de ea pe cât aș face-o într-o vacanță.

2. Bizaroproze de Flavius Ardelean. Mi-am luat cartea la școală miercuri fiindcă știam că nu voi face mai nimic la ore și am zis măcar să citesc ceva. Am citit jumătate până in acest moment, până vedeți voi acest articol e deja citită cel mai probabil.

3. Ultimul Avanpost de Lavinia Călina volumul 2 Vânătoarea. Am decis ca in luna asta să citesc numai autori români,  dar n-am vurut să ratez ocazia de a citi Outlander.

4. Copii Întunericului de aceeași autoare.

Trei cărți de Sergiu Someşan:

5. Carte de magie

6. Să n-o săruți pe Isabel

7. Numărul fiarei.

8. Valuri de viață de Lina Moacă.

Uitați aici toate cărțile:


Vă invit să mă urmăriți pe site-urile mele de socializare pe care le veți găsi pe blog la pagina "Contact". Nu uitați să-mi spuneți în comentarii ce mai citiți. Read on!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Dacă vrei să mă întrebi ceva, ai vreo recomandare de carte pentru mine ori vrei să-ţi exprimi opinia faţă de un lucru, te rog să o scri mai jos: