(3)Am/N-am Challange | O colaborare intre bloggerii.

O nouă ediție a challange-ului "Am/N-am".


Bianca
Am/n-am o pasiune pentru cartile romance

Mai degrabă pentru cele erotice, am citit mai multe de genul.

Am/n-am o carte care are titlul mai lung de 5 cuvinte 

Cântec de gheață și foc are fix 5. Mai lung nu cred că am întâlnit.

Am n-am citit o carte de la Polirom.

Am.

Iuliana
Aș / N-aș vrea să am un job intr-o librărie/ biblioteca.

Aş vrea.

Am/ N-am avut intenția de a rearanja cărțile din biblioteca  unui prieten doar pentru ca mie nu-mi plăcea modul în care erau organizate.

N-am.

Am / N-am încercat să citesc o carte care nu m-a atras doar pentru că mi-a fost recomandata.

N-am.

Tigruț:

aș/ n-aș aduce la viață personaje malfice din cărți

AŞ.

aș/ n-aș prefera o mamă din carte

N-aș

aș/n-aș influența un autor dacă îl cunosc, să omoare personajul pe care nu-l suport din seria lui. 

Cred că aş vrea.

Amalia:

Am/ n-am citit o carte de la scoala

Am.

Am/ n-am citit o carte pentru ca am auzit lucruri proaste despre ea

N-am.

Am/ n-am scris numele meu pe o carte.

N-am.

Ana Maria:

Am/N-am un autograf de la un autor strain.

N-am.

Am/N-am citit peste 100 de carti intr-un an.

N-am.

Am/N-am promovat o carte ingrozitoare.

N-am.


Sper ca va plăcut această ediție! Bye!

Comentarii