Wrap-up | Octombrie-Noiembrie-Decembrie 2016

Pentru început, vreau să vă urez un "La mulți ani!". Am trecut în anul 2017. Nu-mi vine să cred cât de repede a trecut acest an. Sper să citiți cât mai mult anul acesta! Astăzi am decis să fac wrap-up-ul lunilor trecute deoarece nu am mai făcut demult unul.

Octombrie:

Labirintul: Încercările Focului de James Dashner. Mi-a plăcut această carte, nici nu se compară cu filmul, este diferită față de film.

Labirintul: Tratament Letal de același autor. Este ultimul volum al trilogiei. Ambelor volume le-am dat ☆☆☆☆☆.

Harry Potter și Prințul Semipur de J.K Rowling. Iată că am ajuns la al 6-lea volum din această serie populară. Speram să termin seria anul aceasta dar se pare că nu am reușit. In 2017 voi termina seria cu siguranță. Evident a primit ☆☆☆☆☆.

Jocurile Foamei de Suzanne Collins volumul 1 si volumul 2. Mi-a plăcut foarte mult aceste 2 cărți. Le-am dat ☆☆☆☆☆.

Noiembrie:

Sub aceeași stea de John Green. Poate o să aruncați cu roșii in mine cand veți citi asta dar mie nu-mi prea place de el. Ideea cărții e ok, dar stilul nu mă impresionează. Îmi place faptul că are un stil ușor de citit, dar atât.. I-am dat ☆☆☆.

După ce ne-am întâlnit de Anna Todd. A doua carte din seria After, care mi-a plăcut la fel de mult ca cealaltă. Unii ar spune că e o serie in care se vorbește doar despre sex, dar nu. Este modelul unei relații care se regăsește in mai toate cuplurile. Nu știu daca are sens ce am spus mai devreme, dar asta este. I-am dat ☆☆☆☆☆, voi face o recenzie întregii serii când o voi termina.

Miss Peregrine de Ransom Riggs. Mă așteptam la ceva mai înfricoșător dar nu a fost să fie. I-am dat ☆☆☆☆, dar dacă era mai horror atunci îi dădeam mai mult.

Decembrie:

Tuturor băieților pe care i-am iubit de Jenny Han. Mi-a plăcut cartea, dar mă așteptam la mai mult. Speram să fie mai dramatică sincer. A primit ☆☆☆☆.

Ultimul Avanpost de Lavinia Călina.  Este o carte care mi-a plăcut la nebunie. M-a prins de la primul enunț până la ultimul. Stilul este impecabil, dar și acțiunea e de invidiat. I-am dat ☆ ☆ ☆ ☆ ☆, dar puteți afla mai multe din recenzia făcută pe blog.

Octopussy de Cristina Boncea. M-a surprins. Pur și simplu debutul Cristinei a vrut să fie surprinzător, iar eu zic că i-a reușit. I-am dat ☆ ☆ ☆ ☆, din nou mai multe puteți afla din recenzia făcută pe blog.

Și cam asta a fost cu wrap-up-ul lunilor trecute. Până data viitoare să citiți cât de mult puteți și să-mi spuneți ce recomandări mai aveți pentru mine. Kisses!

Comentarii