Top 5 cărți citite in 2016

Am reușit să-mi fac ordine in gânduri și să aleg 5 cărți preferate din 2016. Toate mi-au plăcut, dar cu 0,5% mai puțin decât alta.

Locul 5. Harry Potter și Prințul Semipur de J.K Rowling

Nu mă înțelegeți greșit, mi-a plăcut foarte mult această carte, dar altele au fost care m-au atins mai tare la suflet.

Locul 4. După ce ne-am certat de Anna Todd.

Locul 3. Încleștarea Regilor de George R.R.Martin.

Nici nu cred că mai are rost să spun ceva.^^

Locul 2. Zona Zero de Lavinia Călina.

☆Locul 1☆ Ultimul Avanpost de Lavinia Călina.

Nu am insistat pe niciuna dintre cărțile prezentate deoarece am mai vorbit despre ele așa că nu are rost să mai spun încă o dată aceleași cuvinte de laudă, bineînțeles.

Acestea au fost cărțile mele preferate din 2016. Sper ca anul acesta să citesc la fel numai cărți bune. Care e topul vostru din 2016?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Dacă vrei să mă întrebi ceva, ai vreo recomandare de carte pentru mine ori vrei să-ţi exprimi opinia faţă de un lucru, te rog să o scri mai jos: