(2) Am/N-am (NHIE) | Blogger Edition

Am revenit cu a doua tură din seria Am/N-am Challange. Sper să vă distrați așa cum ne-am distrat și noi. Lectură plăcută!^^


Bianca:
Am/N-am citit pe ascuns in ore.

Am citit, doar că nu pe ascuns. Profesorii mei nu au avut nimic cu mine, având in vedere că in ziua respectivă nu au predat nimic.

Am/N-am terminat de citit o carte primită de la un sponsor.

Din păcate și spre rușinea mea, nu am terminat nicio carte. Nici măcar nu am început vreuna. Dar in februarie doresc să citesc toate cărțile primite de la Sergiu Someşan și cartea primită de la Lina Moacă cărora le mulțumesc din suflet. Pe blog veți vedea cât de curând un nou unboxing, nu vă spun nimic deoarece vreau să fie o  surprinză.

Am/N-am un autor preferat.

Unul singur nu am, îmi plac mai mulți la nebunie. Îmi este foarte greu să aleg unul.

Iuliana:

Am/N-am dorit ca un personaj dintr-o carte să fie real.

Toate persoanele din toate cărțile aș vrea să fie reale.

Am/N-am încercat să "fur" personalitatea unui personaj dintr-o carte doar pentru că îl apreciam.

Tyrion Lannister din Cântec de gheaţă şi foc de George R.R.Martin cred că ar fi alegerea potrivită.

Am/N-am trecut peste pasajele din carte doar pentru că erau prea jenante sau pentru că ma plictiseau.

Am trecut de unele, deși destul de greu.

Ana Maria:

Am/N-am vrut să bat un personaj dintr-o carte.

JEOFFREY.

Am/N-am mințit că nu pot să merg undeva, fiindcă voiam să citesc. 

Le spun persoanelor respective că vreau să citesc, nu are rost să le mint.

Am/N-am abandonat o carte, fiindcă nu mă atrăgeam.

Misery de Stephen King e o carte pe care am abandonat-o. Pur și simplu nu m-a prins și poate aveam mai multe așteptări de la ea.

Amalia

Am/N-am încercat să scriu sfârșitul unei cărți cu final trist.

Nu am încercat si nici n-am prea citit cărți cu final trist.

Am/N-am cunoscut oameni deosebiți in urma blogging-ului. 

Cum să nu! Mă bucur că am intrat in această comunitate de oameni frumoși și îi sunt recunoscător lui Tigruț.

Mi-am/Nu mi-am reimaginat o copertă care nu mi-a plăcut.

Nu mi-am imaginat  alte coperți niciodată. Nu prea-mi pasă de copertă, contează conținutul mai mult.

Tigruț

Am/N-am mers in alt oraș pentru o lansare de carte

Aș vrea eu să fi mers.

Am/N-am urât un autor pentru că mi-a omorât personajul principal.

Nu am întâlnit situația asta până acum.

Am/N-am plâns la o scenă din carte.

In Harry Potter 6. Nu vă spun de ce, nu vreau să vă dau acest spoiler imens. Ultimul Avanpost de Lavinia Călina mi-a dat niște sentimente pe care nici nu știu cum să mi le exprim in cuvinte.

Atât a fost și cu acest challenge. Vinerea viitoare ne vedem cu o noua rundă, mai interesantă și mai captivantă :).

Comentarii