(1) Am/ N-am (NHIE) | Blogger Edition

Heei! Astăzi m-am gândit să postez o colaborare cu mai mulți bookbloggeri! Colaborarea constă într-un Challenge adaptat pentru subiectul lecturii!


Am primit câteva cerințe să le spun așa, de la bloggerii care fac parte din proiect. Am să vă las link către toate blog-urile lor. Sperăm să vă placă!

Tigruț:
Am/N-am rupt foile unei cărți

Am rupt din neatenție una din păcate, era pe jumătate desprinsă și am tras mai tare și s-a rupt. Slavă cerului că a fost ultima pagină.


Am/N-am furat o carte pentru că mi-o doream mult 

Am. Nu vă spun mai multe că poate ajung cu poliția în fața porții.

Iuliana:

Am/N-am pătat vreodată o carte.

Din păcate da. Aveam După ce ne-am certat de Anna Todd in ghiozdan și nu mi-am închis bine capacul de la cafea => artă abstractă.


Am/N-am recitit vreodată o carte cel puțin o data.

După ce că am aproximativ 30 de carti necitite tu mai vrei să le mai și recitesc?


Am/N-am descoperit pasiunea pentru scris în urma cititului.

Am. Am început să scriu ceva, dar am renunțat deoarece as dori ca in momentul in care mă apuc de scris să și termin ceea ce am început. Dacă aș scrie acum, probabil mai târziu nu-mi va mai plăcea și va fi totul o pierdere se timp.

Bianca:

Am/N-am judecat o carte după copertă.

Pentru ce crezi că sunt copertele? Ele sunt de fapt niște inculpate care așteaptă să vadă dacă judecătorul le va duce la închisoare alături de mai multe cărți sau o va lasă acolo in librărie,  singură, înconjurată de dușmani care au concurență.


Am/N-am un poster cu o carte/ecranizarea unei cărți.

Am un poster cu Vampire Diaries.


Am/N-am luat o carte de care nu știam nimic și s-a dovedit a fi faina.

Toate cărțile le aleg aproape fara a sti nimic.


Amalia

Am/N-am citit o carte doar ca să-i văd filmul 

Nu am făcut asta. Dacă voiam să văd filmul, il vedeam direct.


Am/N-am țipat în cinema "asta nu a fost in carte".

Am și luat amendă și m-a scos și afară din sală. Glumesc, nu am țipat niciodată.


Ana Maria

Am/N-am uitat vreodată să duc înapoi o carte împrumutată de la bibleotecă.

Nu am prea împrumut carti de la bibleotecă, dar când eram mai mic luam cărți și le ținem in dulat 2 săptămâni iar după le duceam înapoi la bibleotecă, chiar nu stiu de ce făceam asta.


Am/N-am citit o carte cu final deschis. 

Lavinia, dacă citești asta ar fi bine să te simți.

Atât a fost și cu acest challenge, dacă v-a plăcut nu uitați să aruncați o privire către celelalte blog-uri ale colegilor mei pentru că merită! Nu uitați să-mi spuneți în comentarii ce mai citiți și dacă aveți recomandări pentru mine. Bye!

Comentarii