Octopussy de Cristina Boncea | Recenzie

Bună din nou și bine v-am regăsit! Astăzi vom vorbi despre cartea Cristinei Boncea, prima parte din trilogia Octopussy.



Câteva cuvinte despre autor:

 Cristina este o tânără de numai 19 ani, care a ajuns să publice 3 romane la vârsta sa destul de fragedă.
  Încă de mică își dorea să publice un roman, deși ea tot încerca să scrie dar nu-i prea reușea.
   La vârsta de 16 ani, în numai 2 luni a scris romanul Octopussy. Deși la început romanul ei de debut nu avea continuare, s-a hotărât să facă o trilogie din el.
   Ea trăiește în București în prezent, dar este din Târgul Jiu de loc. Este studentă la Facultatea de Limbi Străine din București pe engleză-rusă.
   Îi place foarte mult Carla's Dreams, de unde vine și pasiunea pentru limba rusă pe care o are nu de mult timp.
   Are și un canal de YouTube unde postează Book Haul-uri cu cărți, dar și alte clipuri despre muzică, cover-uri: https://m.youtube.com/channel/UC-HdNdPGg3MuCNhCMi7DROQ

Părerea mea despre carte:

Acest roman, actual o trilogie, teoretic, este recomandat persoanelor +18.  Deși eu l-am citit la 14 ani fără probleme. 

Consider că depinde de mentalitatea cititorului. Nu prea poți recomanda această carte unei vârste, deoarece fiecare persoana are mentalitatea sa și felul său cum gândește. Haideți să vă fac un mic rezumat pentru a înțelege despre ce vorbesc.

Personajele principale ale acestei cărți sunt Hyena și Becks, două fete gemene cu ochii albaștri și părul blond care au fost despărțire când erau mai micuțe. Ajungând la vârsta de 13 ani, acestea locuiesc împreună. În carte sunt descrise câteva scene mai "deocheate" care pe mine nu mă deranjează deloc. Nu pot spune că nu-mi plac cărțile cu tema erotismului, dar nici nu-mi displac. Sunt imun sincer. 

Revenind la carte, povestea în sine este una destul de simplă, dar pentru a afla ce sunt cu fazele "deocheate" trebuie să citiți cartea.

Am văzut multe recenzii negative, dar și pozitive. Multă lume spunea: "cum a putut scrie o fata de 16 ani o asemenea carte?; Oare părinții ei i-au citit cartea?" .Chiar dacă cartea e puțin mai diferită, iese din tiparul monoton al cărților eroice, până la urmă e de gen erotic, nu cred că ar trebui să se dea vina pe autoare. 

Prin acest roman, a atras atenția, cea pozitivă cât și cea negativă, urmând ca pentru următoarele cărți ale sale să aiba un interes cititorii, de curiozitate sau să vadă ce a mai scris autoarea lor "preferată", nu?(gest de ironie)

În final, eu îți recomand acestă carte dacă ești "descuiat" la cap. Chiar nu contează ce vârstă ai, totul ține cât de bine vei înțelege mesajul textului. 

Rating: ☆ ☆ ☆ ☆

Nu uitați să-mi spuneți și mie ce mai citiți! Bye!


Comentarii