La mulți ani, România! | 4 autori români pe care vreau să-i citesc

După cum puteți vedea și din titlu, fiind Ziua Națională a României, m-am gândit să vă arăt 4 autori romani pe care vreau să-i citesc.

1. Lavinia Călina. Am citit doar o carte de această autoare, cred că deja vă înnebunesc fiindcă tot aduc vorba de ea aproape în fiecare articol, și aceea fiind Zona Zero. Chiar ieri am început primul roman al său, sper să nu mă înșel, Ultimul Avanpost. Cărțile sale mi se par super interesante, numai bune pentru adolescenți și nu numai.


2. Cristina Neverovschi. Acum vre-un an am văzut cartea Ultima vrăjitoare din Transilvania pe rafturile unei librării. Nu știam că este scrisă de un autor român până acum câteva săptămâni când am aflat că doamna Neverovschi a scris-o. Nu am citit nimic de ea, dar sunt foarte curios să văd cum scrie, multe titluri îmi atrag atenția.


3. Flavius Ardelean. Cu ceva timp în urmă am dat comandă pe site-ul editurii Herg Benet, unde mi se spunea că în colet voi găsi o carte cadou surpriză. Am primit una de la Flavius, pe nume Bizaroproze. E scurtă, probabil o voi citi in luna Decembrie. 


4. Cristina Boncea. Pentru cei ce nu o stiu, Cristina are un canal de booktube: cristina98b. Mi-am luat primele 2 volume ale trilogiei Octopussy. Sunt foarte entuziasmat pentru romanul ei de debut, iar când voi apuca să pun mâna pe ea, am să revin cu o părere.



Și asta a fost cu acest articol. Vă recomand acești autori, dar dacă aveți și alții, nu uitați să mi-i spuneți in comentarii, dar și ce mai citiți. Până data viitoare, numai bine!


Comentarii

  1. Frumos articol! Și eu sper să citesc cât mai mulți autori români. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Încearcă cărți de Lavinia Călina! Eu cu ea am început și acum îmi vine să citesc doar autori români!

      Ștergere
  2. Încearcă 'Scârba sfântului cu sfoară roșie' a lui Flavius, este foarte ciudățică (într-un sens bun). Posibil să-ți placă!
    Succes cu blogul! ^^

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Dacă vrei să mă întrebi ceva, ai vreo recomandare de carte pentru mine ori vrei să-ţi exprimi opinia faţă de un lucru, te rog să o scri mai jos: