Book Haul Gigantic | Ultima postare din 2016

Bună dragilor! Am întârziat puțin cu acest book haul deoarece plănuisem să-l pun miercuri, dar cărțile au venit abia joi. Acum nu vă mai țin, vă las să vedeți ce mi-am cumpărat . Nu voi spune decât titlul cărților deoarece sunt foarte multe și nu are rost să stau la ele mult. Haideți să vedem!

1. Harry Potter și Prizonierul din Azkaban de J.K.Rowling ediția nouă de la Arthur.

2. Fata cu toate darurile
de M.R. Carey

3. După ce ne-am îndrăgostit de Anna Todd

4. După ce ne-am găsit fericirea de Anna Todd

5.Vraciul de Joseph Delaney

6. Academia Vampirilor volumele 2-6 ediția de buzunar.

7. Cei 100 de Kass Morgan

8. Seria LUX de Jennifer L. Armentrout

8. Călătoare,  vol. 1 din Outlander de Diana Gabaldon

9.Inferno de Dan Brown

10. Salcia oarbă,  fata adormită de Haruki Murakami

11. Să nu mă părăsești de Kazuo Ishiguro

12. Valuri de viață de Lina Moacă,  trimisă de autoare pentru recenzie.

13. Sabia Verii de R. Riordan

Și cam atât a fost, vă las poze cu cărțile mai jos. Mai multe detalii veți primi când le voi citi. ^^ Nu uitați să-mi spuneți ce mai citiți sau dacă aveți vreo recomandare. Pupici!


Comentarii