Blog'Xmas | Cărți pentru copii, prieteni, familie..

Bună și bine v-am regăsit. Astăzi v-am pregătit niște recomandări de cadouri pentru cititori Acestea vor fi împărțite în mai multe secțiuni - să le spun așa -. Să-ncepem!

1. Cărți pentru copii.

Minunea de R.J. Palacio. Mie mi-a plăcut extrem de mult această carte, este foarte bună pentru copii mai mici, dar de ce nu și pentru adulți.


 A doua carte, defapt serie este Percy Jackson și Olimpienii. Aceasta are 5 volume, eu am citit 3 dintre ele. Rick Riordan are un stil care este oarecum pe placul copiilor un picuț mai mari.


2. Cărți pentru adolescenți.  

Al cincelea val este o serie apărută la YoungArt, primele două volume. Mi-a plăcut la nebunie primul volum, dar al doilea volum a fost mai slab din punctul meu de vedere. Este o carte cu extradereştrii, numai bună pentru adolescenți.


A doua recomandare este Regina Roșie.  Și aceasta este o trilogie SF. Omenirea este împărțită in oameni cu sânge roșu si sânge argintiu, iar aceștia argintii au puteri speciale. 


3.Cărți pentru mame/surori.

Nu am citit nimic de Cărtărescu, dar aș vrea să o fac. După cum puteți vedea și din titlul acesteia, este potrivită pentru o femeie. Am auzit ca in fiecare capitol se vorbește despre altceva, rămâne să vedem.


Toată ziua aud că Murakami e super, că e genial...până m-am convins singur. Am citit in pasaj din cartea asta, iar stilul lui Haruki m-a cuprins într-o aură ce nu o puteam da jos. Este o carte foarte frumoasă, din câte am și auzit și din cât am citit din ea. 


4.Cărți pentru tați / frați 

Cred că oricărui tip iar place să citească Game of Thrones sau Cântec de gheaţă şi foc cum îi spune in română de George R.R.Martin. Deși seria este citită și de persoanele de sex feminin, parcă tot pentru băieți se potrivește mai bine deoarece sunt scene de luptă unde curge sânge și cel puțin mie îmi dă un sentiment de brutalitate. 


5. Cărți pentru Raul 

Desigur! A venit partea în care vă voi arata care este lista mea de cărți pe care le-aș vrea in anul în care urmează. 

Cărți de Cristina Neverovschi. Chiar nu știu exact ce cărți vreau de la ea, dar îmi doresc să citesc cât mai mulți autori români. 

Primul volum din seria Vraciul. Mi se pare interesantă, deși nu știu prea multe despre ea.

Outlander de Diana Gabaldon. Am auzit de seria aceasta se cărți de la Adela Cacovean de la Vanillamoonbooks pe youtube dar și pe blogul ei: vanillamoonbooks.blogspot.ro 


Vă mulțumesc că mă citiți, vă rog să lăsați comentarii la această postare cu ceea ce citiți voi, dar și dacă aveți să-mi recomandați ceva cărți! Bye!


Comentarii