Unboxing!

Bună dragilor! Astăzi v-am pregătit un unboxing!


Cărțile sunt următoarele:
1. Octopussy de Cristina Boncea volumul 1 + 2 Becks merge la școală. Am fost curios să văd cum scrie Cristina, pentru că o urmăresc pe canalul ei de Youtube și îmi place de ea mult.

2. Ultimul Avanpost de Lavinia Călina volumul 1 + 2 Vânătoarea. Am citit Zona Zero de această autoare, pur și simplu m-a vrăjit cartea aceea. Îmi place foarte mult de ea și stilul ei de scriere e impecabil.

3. Copii întunericului de Lavinia Călina. Încă o serie despre care am auzit multe lucruri bune și am fost curios să văd cum e. Le voi citi cel mai probabil in decembrie.

4. O carte surpriză pe care am primit-o de la cei de la Herg Benet: Bizaroproze de Flavius Ardelean. Pe coperta din spate scrie că este +18, evident nu voi sta până la vârsta aceea "să am voie" să citesc cartea, îi voi da o șansă cândva, oricum e o carte de 170 de pagini, scurtă.

Acestea au fost cărțile pe care mi le-am cumpărat de la Herg Benet. Dacă ți-a plăcut te rog să lași un like pe pagina de Facebook a blogului: Chocolatebooks și să-mi spuneți ce mai citiți. 

Comentarii

  1. Ce drăguț! Vreau și eu să încerc cărțile Lavinei Călina, am auzit numai lucruri bune despre ele. Să le citești cu drag și să te bucuri de ele! >:D<

    P.S. Te aștept și pe blogul meu: https://thoughts-about-books.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur! Lavinia Calina este o autoare pe care cel puțin eu o admir foarte mult si mi plac cărțile ei la nebunie, chit ca am citit doar o carte de a sa.Mulțumesc pentru comm! :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Dacă vrei să mă întrebi ceva, ai vreo recomandare de carte pentru mine ori vrei să-ţi exprimi opinia faţă de un lucru, te rog să o scri mai jos: