#1 Book Haul

Bună! Azi am revenit cu un nou articol, şi anume un book haul!

Nu mi-am cumpărat multe cărţi, să nu vă aşteptaţi la aşa ceva.

1. Prima carte pe care mi-am luat-o e Fata din Tren de Paula Hawkins. Am auzit multe despre această carte şi m-am hotărât să o cumpăr şi eu. Nu ştiu absolut nimic despre această ea in afară de descrierea de pe spate.

2. Fulgi de iubire de John Green, Maureen Johnson şi Lauren Myracle. Voi mai aştepta până în perioada Crăciunului pentru a citi cartea, cred că se va potrivi la maxim iîn acea perioadă.

3.  După ce ne-am certat de Anna Todd, a doua carte din seria After scrisă pe Wattpad, unde apropo, scriu şi eu o carte, de fapt mă voi apuca să scriu o carte, vă voi lasa link către profilul meu. Mi-a plăcut enorm prima carte aşa că am cumpărat şi al doilea volum. Sunt vreo 4 cărţi în serie sau mai multe, dar sunt destul de scumpe.

Aceste cărţi le-am cumpărat din Cărtureşti, la o ofertă care este destul de des în magazine. Acum , în Cărtureşti cumperi trei cărţi de la editura Rao, iar cea mai ieftina dintre cele trei va fi gratis! Vă sfătuiesc să intraţi şi voi pe site-ul lor sau în magazinele din oraşul tău şi vezi ce carte ţi se potriveşte.

4.Iar ultima carte este Nerve de Jeanne Ryan. La această carte nici descrierea de pe spate nu am citit-o sincer, doar din ce am auzit mi se pare super!

Bye!

Wattpad: https://www.wattpad.com/user/Stoicaraul09
Snapchat: sraul00
ASK.fm http://ask.fm/SRaul_00
Instagram https://www.instagram.com/raul_stoyca/?hl=ro
Goodreadshttps://www.goodreads.com/user/show/58155444-stoicaraul09

Comentarii

  1. Woo, ce cărți drăguțe! "Fata din tren" mie nu mi-a plăcut chiar așa mult, în ciuda tuturor laudelor pe care le auzeam în jur; pur și simplu nu mi s-a părut wow. Aș vrea să încerc și eu "Fulgi de iubire", chiar dacă nu-mi place așa mult de John Green, însă vine Crăciunul și cred că ar fi o lectură frumoasă. Cât despre "Nerve", am văzut filmul și mi-a plăcut la nebunie; poate o să citesc și cartea. :D

    Lecturi fruomase! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc mult pentru comentariu! Nici mie nu-mi place John Green, dar pentru Crăciun eu zic că e o lectură frumoasă "Fulgi de Iubire" ^^

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Dacă vrei să mă întrebi ceva, ai vreo recomandare de carte pentru mine ori vrei să-ţi exprimi opinia faţă de un lucru, te rog să o scri mai jos: