#4 Regenzie - Încleştarea regilor, vol. 2 din Cântec de ghaţă şi foc de George R.R.Martin

Astăzi v-am pregătit o recenzie după cum puteţi vedea şi din titlu la Încleştarea Regilor de Goerge R.R.Martin.

Mi-a plăcut foarte mult, la fel ca cealaltă carte, volumul 1. Am stat 3 săptămâni la această carte, dar a meritat
Avem două perspective noi, a lui Theon şi a lui Davos. Pe Theon nu puteam spune că ştiu foarte mult despre el, dar acum am avut ocazia să-l cunosc mai bine. Îmi place de el, este un băiat isteţ, dar şi destul de bun strateg. A preluat Winterfell-ul, dar nu l-a avut pentru mult timp.
În ceea cel priveşte pe Davos, este un general cred din armata lui Stannis (sper să nu spun prostii, să nu-mi amintesc prost lucrurile). Multe nu aflăm despre Davos, în comparaţie cu Theon din punctul meu de vedere.
Lady Catelyn mi se pare o proastă, cum îţi poţi lăsa copii mai mici singuri pentru a-l şterge pe fiul cel mare la funduleţ ,aproape major? Chiar nu mi-a plăcut de ea deloc.
 Sansa este pusă în nişte situaţii nasoale săraca de ea. Jeoffrey, pe care nu-l pot suporta, îi face viaţa un calvar.
Arya este o puştoaică super. Sunt de părere că perspectiva ei este din ce în ce mai palpitantă.
 Daenerys îmi place în continoare foarte mult, la fel şi Tyrion.
Pe Goodreads a primit evident 5 steluţe din 5.

Abia aştept să văd ce se mai întâmplă în această lume fantastică în volumul 3 pe care cel mai probabil îl voi citi in decembrie, poate la anul.

Bye!

Comentarii