#2 Ce cărţi am citit in septembrie?

Buună! Azi v-am pregătit wrap-up-ul lunii septembrie. Am citit destul de puţine cărţi luna aceasta din păcate, dar sper să recuperez în octombrie .

Prima carte cu pe care vreau să v-o prezint este una care nu se găseşte în librării. Am primit-o de la profeso-rul meu de istorie anul trecut. Nu prea am băgat-o în seamă în primă fază, dar acum am zis să-i dau o şansă. Un nou început se numeşte cartea, de Marius Sorin Filea. În carte este vorba de un băiat care se îndrăgos-teşte de o fata, dar acesta nu e împreună cu ea. Până la urmă ajung să fie un cuplu. Ceea ce mi-a plăcut la această carte este faptul că se citeşte uşurel, dar mi-a plăcut faptul că la început cartea pare să te plictisească , dar după jumătate începe deja să-ţi placă. Nu mi-a plăcut stilul de scriere. Mi se pare un stil greoi, pe alo-curi sunt nişte metafore care pentru mine au fost cam inutile sau mai debrabă nu am mai întâlnit un asemea stil, scris parcă într-un fel ştiinţific sau ceva de genul . Din nefericire, nu este pe Goodreads, dar dacă ar fi fost i-aş fi dat 3 steluţe din 5. Am văzut alte cărţi ale acestui profesor care mi s-au părut intere-sante, deşi nu cred că voi putea pune mâna pe ele. 

A doua carte, după cum v-am spus şi într-un articol anterior, al doilea volum din Cântec de gheaţă şi foc de George R.R.Martin. Mi-a plăcut foarte mult această carte, i-am dat 5 steluţe din 5 pe Goodreads. Nu voi spune multe aici despre carte fiindcă voi face desigur o recenzie separată a cărţii.

A treia carte, şi ultima este Cronicile familiei Kane 3, Umbra Şarpelui de Rick Riordan. Nu pot spune că mi-a plăcut în mod extraordinar această carte, dar nici nu mi-a displăcut total. Este ok utimul volum, i-am dat 3 steluţe din 5 pe Goodreads. Oricum voi face o recenzie acestei serii, nu are rost să fac pentru fiecare carte separat. 

Cam acestea au fost cărţile citite de mine in septembrie. Până data viitoare, numai bine!

Comentarii