#1 Wrap-up lunii August 2016 | Cărţile citite în luna august

Hei! Am revenit cu un wrap-up al lunii august. În luna aceasta am citit  7 cărţi. Defapt, nu sunt chiar 7, veţi vedea mai jos despre ce vorbesc. Vreau să menţionez de la început că nu voi spune mai nimic despre acţiunea din cărţi pentru că nu vreau să dau spoilere.

Întâi am să încep cu cărţile care le-am avut de rezumat pentru şcoală.

1 .Baltagul de M. Sadoveanu. Mi-a plăcut această carte, în ciuda faptului că e un roman clasic scris de un autor clasic. I-am dat 3 steluţe din 5 pe Goodreads.

2. Popa Tanda de Ioan Slavici. Aceasta a primit 2 steluţe din 5 pe Goodreads. Mi-a plăcut, dar nu este o nuvelă foarte impresionantă. Este o nuvelă cu o acţiune basic aş putea spune.

3. O scrisoare pierdută. Sincer, nu-mi prea place teatrul. Mai degrabă, nu-mi place să rezum o piesă de teatru. Dar ca şi conţinut, mi s-a părut ok. I-am dat  3 steluţe din 5 pe Goodreads.

4. Maitreyi de Mircea Eliade. Aceasta mi s-a părut o poveste de dragoste destul de frumoasă, scriă într-un mod nu aşa de siropios. I-am dat 3 steluţe din 5 pe Goodreads.

5. Alexandreu Lăpuşneanu de Costantin Negruzzi . Este o poveste istorică, nu prea impresionantă. 2 steluţe din 5 pe Goodreads.

6. O noapte furtunoasă de I.L.Caragiale. Este o piesă de teatru destul de simpatică, dar eu mi-am dat seama că nu-mi place teatrul. 3 steluţe din 5 pe Goodreads.

O singură carte am mai apucat să citesc"în plus", aceea este:

7. Zona Zero de Lavinia Călina. Mi-a plăcut foarte mult această carte. E genul de lectură care te prinde din prima pagină. I-am dat 5 steluţe din 5 pe Goodreads. Puteţi afla mai multe despre această carte din recenzia făcută de mine mai jos pe blog.

Acum m-am apucat de al doilea volum din seria Cântec de gheaţă şi foc de Gorge R.R. Martin şi anume Încleştarea Regilor pe care sper să o termin în luna septembrie.

Urmăriţi-mă pe următoarele site-uri de socializare:
Ask.fm. http://ask.fm/SRaul_00
Instagram: https://www.instagram.com/raul_stoyca/?hl=ro
E-mail raulstoica09@yahoo.com
Goodreads: https://www.goodreads.com/user/show/58155444-stoicaraul09 
Snapchat. sraul00

BYE!                                      

Comentarii