TOP 8 carți citite in 2018



Anul trecut am fost destul de leneș în ceea ce privește lectura, am avut o gramadă de perioade in care eram în reading slump, dar sper ca din 2019 să-mi revin și iată 8 cărți din cele 19 pe care le-am citit care mi-au plăcut foarte mult în acest an și pe care le recomand!

1. Acum mă înalț de Kiersten White. 




Al doilea volum din serie, această parte mi-a plăcut foarte mult! E plină de acțiune, o ficțiune istorică care te va ține cu sufletul la gură pe tot parcursul seriei, plus că e vorba de istoria României de pe vremea lui Vlad Țepeș.


2. Copiii întunericului de Lavinia Călina, vol.3 Din negura timpului.



Nici nu cred că mai trebuie să zis ceva, doar e Lavinia în discuție! Absolut fabuloasă, must read all her books!!!


3. Vânătoarea, vol. 2 din Ultimul Avanpost de Lavinia Călina



Din nou, fără cuvinte! Mai am o singură carte de citit scrisă de ea, apoi cred că mă arunc pe geam, salut!

4. Băiatul cu pijamale-n dungi de John Boyne.




Romanul acesta m-a atins foarte tare, pentru că e trist și te face să-ți schimbi punctul de vedere asupra câtorva lucruri, aproape că plângeam la final. Mi-a plăcut foarte mult și îl recomand pentru toate vârstele.


5. Inima mea și alte găuri negre de Jasmine Warga





Am avut o perioadă mai grea la începutul anului trecut iar cartea asta m-a ajutat foarte mult să trec peste și să mă ințeleg pe mine însămi. Este vorba despre sentimentul de singurătate, de neînțelegere și de sprijin din partea celor din jur ce poate duce chiar și la moarte.

6. Îngerul mecanic de Cassandra Clare




A fost prima lectură a anului trecut și mi-a plăcut enorm, m-a ținut cu sufletul la gură, suspansul este garantat și chiar ar trebui să mai citesc cărți scrise de Clare, că tot sunt așa populare.


7. Printre tonuri cenușii de Ruta Sepetys




Cred că e cea mai tristă carte pe care am citit-o vreodată, Mi-a plăcut enorm, abia aștept să citesc și cealaltă carte de Ruta, e plină de durere și frig de-ți îngheață oasele.


8. Jurnalul Annei Frank



Jurnalul m-a impresionat. Mi-a plăcut foarte mult, ador cărțile cu naziști, despre Germania nazistă și v-o recomand cu căldură!

################

Acestea au fost cele mai bune cărți citite de mine. Voi câte ați citit și care au fost preferatele voastre?


Comentarii

  1. Am citit și eu nr 1, 5 și 7 din lista ta și mi-au plăcut mult. Printre tonuri cenușii încă îmi dă fiori reci când mă gândesc la ea, iar la Acum mă înalț nu mă gândesc prea tare pentru că abia aștept continuarea!
    Preferatele mele de anul trecut au fost Copiii timpului (Nemira) și Puterea (Storia) <3

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Dacă vrei să mă întrebi ceva, ai vreo recomandare de carte pentru mine ori vrei să-ţi exprimi opinia faţă de un lucru, te rog să o scri mai jos: