Mid-year Book Freak Out | Book Tag

Chiar voiam să fac tag-ul ăsta de nebun, singur, fără să fiu nominalizat, dar uita că Tigruț s-a gândit și la mine. Aveți blogul ei aici.



1.    Cea mai bună carte pe care ai citit-o în acest punct al anului 2017.

Uitându-mă puțin peste cărțile citite anul acesta, cea care mi-a plăcut cel mai mult este Copiii Întunericului de Lavinia Călina. Am mai citit de ea și alte cărți anul ăsta dar ea a avut un mai mare impact asupra mea, e greu de ales numai una.



2.    Cea mai bună continuare a unei cărți citită în 2017.

Volumul 2 din seria Neamul Corbilor de aceeași autoare menționată mai sus. Nu pot să nu îi aleg cărțile, să le laud peste tot, chiar nu pot..



3.    O carte nouă lansată pe care nu ai citit-o încă, dar vrei neapărat.

Și mă întunec de la Corint. Am auzit că e foarte interesantă și vreau să o încerc.



4.      Cea mai anticipată lansare din a doua jumătate a anului.

Thriller-ul erotic anunțat de Lavinia Călina că va apărea anul acesta mă încântă enorm pentru că sunt foarte curios să văd dacă mă mai poate surprinde femeia asta cu ceva, până acum numai cu gura căscată m-a lăsat.



5.      Cea mai mare dezamăgire.

 Volumul 4 din GoT, îl citesc din martie și tot nu-l pot termina.



6.    Cea mai mare surpriză

Toate sfârșiturile sunt la fel de Andrei Cioată pot spune că a fost o surpriză pentru mine, nu mă așteptam să-mi placă atât de mult. Eram ca un cutremur de emoții când i-a citit primul roman, dar și orice altă scriere de a sa.



7.    Noul tău autor preferat, debutant sau nou pentru tine

Nu știu pe cine să aleg dintre Andrei Cioată și Lina Moacă. Ambii sunt noi pentru mine și-mi plac foarte mult, doar că fiecare scrie altceva. Andrei a publicat cărți mai mult despre iubire, familie, viață, are un stil mai liric și nu implementează atât de mult acțiunea în prozele sale. Pe când Lina scrie asemănător Laviniei Călina, doar că nu atât de direct și vulgar, din punctul meu de vedere. Nu am cum să aleg doar unul, pe bune că-mi e imposibil.














8.    Cel mai nou crush pe un personaj

Lena din În ape adânci de Paula Hawkins. Îmi de ea pentru că e genul de fată badass, rea și nebună.

P.S.- N-am terminat romanul, mai am câteva zeci de pagini. Voi reveni cu o părere curând.



9.    Cel mai nou personaj preferat

Adrian din Proiectul Zero. E curajos și mișto tipul, altă variantă nu prea aveam.



10. O carte care te-a făcut să plângi.

Harry Potter și Talismanele Morții deoarece a fost ultima carte din serie, dar plănuiesc să o recitesc cândva, bineînțeles.



11.   O carte care te-a făcut fericit.

Milk and Honey este una din cărțile care m-au făcut să zâmbesc și să radiez de fericire, mai ales când am terminat-o eram la o nuntă, iar eu eram numai cu zâmbetul pe bune.



12.   Cea mai bună ecranizare a unei cărți văzută până acum.

Absolut tot. N-am citit cartea, nu cred că o voi face, dar filmul mi-a plăcut extrem de mult,



13.   Recenzia preferată scrisă până acum. 

Cred că e cea a cărții Serenpiditate de Andrei Cioată, deoarece a fost o carte mai altfel ce mi-a plăcut extraordinar de mult.



14. Cea mai frumoasă carte pe care ți-ai cumpărat-o sau ai primit-o anul acesta.

Coperta cărții Magonia îmi place mult, sper că am cumpărat-o anul ăsta, dacă nu, so sorry.



15. Ce cărți trebuie să citești până la sfârșitul anului?


Am strâns 110 de cărți necitite, până dimineață dacă stau să le enumăr apuc să le scriu pe toate. Dar generalizând, vreau cât mai multe cărți de autori români pe care să le citesc.

Comentarii

  1. #să_mori_tu_că_vodkă
    Până să citesc cam tot ce-ai scris aici m-o apucat o durere surdă de ochi. Știu, sună penal. Almost.
    Ce ai citit de Lina Moacă? Scuze, nu sunt la curent cu blogul tău, în caz că ai făcut recenzii cărților scrise de ea pe care le-ai citit până acum. Eu am citit (să vină replica aia cu „da' cine te-a întrebat?!” doar „Valuri de viață” și pot să spun că la vremea respectivă mi-a plăcut destul de mult, cel puțin prima jumătate a cărții. Felul cum povestea a evoluat m-a plictisit puțin, dar per total a fost OK. Acțiunea e foarte cursivă, ba chiar alertă uneori, iar asta face, pe lângă aspectele din prima jumătate a cărții care chiar mi-au plăcut și m-au făcut să am așteptări și mai mari, ca și lectura să decurgă ușor, în ciuda numărului mare de pagini. Bine, în afară de poticnelile alea, când pui frână fiindcă pur și simplu vrei să dai cu cartea de pământ. Sau de pereți, whatever, pentru că pur și simplu tipul din carte ajunge de la clișeic la interesant dar exact în momentul ăla fata se decide să devină previzibilă, plicticoasă și lipsită de dramatism pur și decizii cât de cât realiste. Asta mă duce cu gândul la viața cotidiană, când unul se trezește și celălalt adoarme. #thuglife
    Am făcut și eu tag-ul, îi pe-acolo Adrian Pintea, dacă te interesează. Și lacrimi la început, dar nimeni nu e impresionat de ele. :'( Dramatisme, detalii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit Valuri de viata si Pasi din trecut, mai detin si primul volum din Seria ingeri oameni si demoni parca se numea si Coroana de spini si stele. Le am facut recenzie primelor doua, da :). Multumesc de comentariu, care e blogul tau?

      Ștergere
    2. Simina's Books — http://siminastatusuri.blogspot.ro/

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Schimba, te rog, design-ul blogului, si culoarea neagra care irita ochii.

      Ștergere
    2. Uh, da, lumea mi se tot plange dar imi place atat de mult negrul ^^. Il voi schimba totusi.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Dacă vrei să mă întrebi ceva, ai vreo recomandare de carte pentru mine ori vrei să-ţi exprimi opinia faţă de un lucru, te rog să o scri mai jos: