Homo in fabula de Mircea Rotaru | Recenzie


Părerea mea:

Acest roman l-am primit pentru recenzie de la autor și țin să-i mulțumesc mult pentru că am avut șansa de a mă apropia mai mult de operele dramatice pentru că înainte nu prea le suportam, pur și simplu nu eram atât de atras de ele și mi se păreau greu de citit. 

Dar acum, cu acest volum de 4 piese de teatru, m-am îndrăgostit pur și simplu de acest tip de text, drama care stă la baza lor e ceva foarte antrenant și interesant. 

Autorul abordează mai multe teme prin scriitura sa, cum ar fi: politica, care mi-a plăcut cel mai puțin, pentru că mi se pare că aproape peste tot unde mă uit lumea nu știe altceva să vorbească decât despre politică, iar în cazul de față o avem pe cea a anilor în care era la putere Regele Mihai I.

Alte teme: familia, iubirea parentală, vă las pe voi să descoperiți ceea ce acest autor a putut transpune în cuvinte, pe niște coli de hârtie. 

Vă recomand acest volum de piese de teatru, pentru că e o lectură foarte ușoară, foarte plăcută, care te binedispune într-o zi în care ești plictisit și n-ai ce să faci.

Notă 4 steluțe din 5

Comentarii