Din negura timpului, volumul 3 din seria Neamul Corbilor de Lavinia Călina | Recenzie


Descriere:

După dispariția lui Nicol, Roxana încearcă să se apere de pericolele care pândesc la tot pasul, alături de noul ei grup de aliați și într-un cămin în care sentimentele de dragoste capătă noi și surprinzătoare sensuri. Însă viziunile sale devin din ce în ce mai puternice și mai greu de descifrat, iar o confruntare finală între Neamul Corbilor și celelalte Neamuri pare iminentă. Poate Roxana să readucă în tabăra sa speranța supraviețuirii, dejucând planurile finale ale Corbilor?

Magie și acțiune, răsturnări de situație, intrigi țesute de veacuri, iubiri blestemate; un creuzet al coșmarurilor devenite realitate, în care moartea pândește din colțul oricărei străzi, în ochii oricărui trecător și chiar din adâncul propriului suflet. Lupta pare să nu se termine, iar Neamul Corbilor este mai decis ca niciodată să fie cel care va câștiga supremația asupra întregii lumi.

Părerea mea:

Sfârșitul seriei Neamul Corbilor a fost unul la care nu mă așteptam, m-a surprins din mai multe puncte de vedere. Ca de obicei, mi-a plăcut mult acest volum, dar parcă nu atât de mult cât mi-au plăcut celelalte. Probabil pentru că pe parcursul citirii nu mi-a dat atât de mulți fiori, cât au făcut-o celelalte romane ale sale.

Personajele au evoluat semnificativ de la prima carte până la ultima, ceea ce am punctat cu plus. Lumea din roman rămâne la fel de magică pe cât a fost până acum, magia iese dintre filele cărți și te introduce în ambianța fantastică pe care vreau s-o simt când citesc o carte fantasy. Să mă simt acolo, în mijlocul bătăliei, să văd sferele de energie cum trec pe lângă mine și prin mine, fără să mă lovească, apoi visul se pierde în neant și realizez că sunt în patul meu, cu niște muște ce se plimbau prin fața mea. Și chiar asta am simțit. 

Lavinia Călina lovește din nou cu o continuarea a unei serii pe care o îndrăgesc foarte mult și sunt sigur că cititorii săi înrăiți, printre care mă număr și eu, normal, abia au așteptat să pună mâna pe ea, care te face un mototol de hârtie și te aruncă în focul sobei, în focul magiei. 

Stilul ei e foarte ușor de citit, ceea ce face ca totul să meargă repede, să nu te plictisească. E scrisă cu un dinamism care pe mine m-a făcut vai ș-amar de capul meu. N-ai apucat să cumperi seria? comand-o acum de aici

Notă: 5 steluțe din 5

“Tu cât de mult te poți ascunde de magie?”

Comentarii