Chimista de Stephanie Meyer | Recenzie



Descriere:

A fost „arma“ secreta a uneia dintre agentiile-fantoma ale guvernului american. Cand a devenit incomoda, au decis sa o lichideze. Ca sa ramana in viata, s-a transformat intr-un cameleon care jongleaza cu identitatile si adresele. L-au ucis pe singurul om in care avea incredere, insa ea reprezinta in continuare o amenintare. Vor s-o vada moarta, si asta cat mai repede. Cand fostul sef ii ofera o cale de iesire, realizeaza ca ar fi singura sansa de a-si reinventa destinul. Dar pentru asta va trebui sa accepte o ultima misiune. Constata insa ca informatiile pe care le obtine o pun intr-o situatie si mai primejdioasa. Hotarata sa infrunte direct amenintarea, se pregateste pentru cea mai dificila lupta din viata ei, dar se indragosteste de un barbat. Noua pasiune nu poate decat sa-i micsoreze sansele de supravietuire. Aflata in impas, isi valorifica talentele unice in feluri pe care nu si le-a imaginat niciodata. In acest roman cu o intriga bine incheiata, Stephenie Meyer creeaza o noua eroina apriga si fascinanta, cu abilitati iesite din comun. Ne arata inca o data de ce este una dintre cele mai bine vandute autoare din lume.

Părerea mea:

Am auzit multă lume spunând că e o carte superbă, plină de acțiune, ce nu te plictisește. Da, pot admite aceste lucruri, dar pentru mine n-a fost totul perfect. Nu m-am putut plia atât de bine cu acțiunea.

Poate pentru că am mai lăsat-o din mâini și n-am mai citit din ea pentru o perioadă scurtă de timp, poate pentru că am început-o în tren și n-am fost atât de atent la ea, cine știe? Nu eu, crede-mă.

Dacă-ți dorești un roman thriller, care să te țină-n priză pe parcursul celor 600 de pagini pe care le are, atunci e pentru tine. O poți încerca fără să te sperii în privința grosimii sale, se citește destul de ușor iar paginile trec ca gândul e lângă tine.

Din punctul meu de vedere, are de toate. O poveste oarecum de dragoste, care are la bază un dispreț uriaș dintre cei doi, invidia, nesiguranța, neîncrederea, toate ajung să întemeieze o romanță ce-i va bucura pe amatori. 

Notă: 4 steluțe din 5

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Dacă vrei să mă întrebi ceva, ai vreo recomandare de carte pentru mine ori vrei să-ţi exprimi opinia faţă de un lucru, te rog să o scri mai jos: