Secret Santa blogger Edition 2017



Știu că e destul de târziu să postez asta, dar mai bine acum decât niciodată, nu? Anul acesta m-am hotărât să mă alătur unui grup de bloggeri pentru a organiza un Secret Santa. Încă n-am să vă spun cine a fost moșul meu secret, veți afla la sfârșit. 

Am primit niște lucruri minunate de care sunt foarte încântat și cu ocazia asta îi mai mulțumesc încă o dată moșului meu pentru că mi-a făcut Crăciunul mai bun. 

Printre cele primite - vei vedea în pozele de mai jos - se numărau și niște dulciuri cărora nu le-am mai făcut poze din motive evidente, sper. (nu fac pofte la nimeni, poate mai îs și gravide ce citesc asta și apoi mă vor înjura soții lor că i-au trimis până la buticul din colț să le cumpere ceva dulce)



Această lumânare în formă de brăduț e foarte simpatică, dar nu cred că-i voi da foc vreodată pentru că arată bine în fața cărților din bibliotecă.














Cana asta e foarte drăguță și chiar mai aveam nevoie de căni în care să-mi beau ceaiul sau cafeaua. Îmi place mai mult că e parțial neagră :). 














Aici e o agendă simplă unde-mi voi nota gândurile cel mai probabil și-o voi păstra pe post de jurnal. 















Și nu-n ultimul rând, cartea pe care am primit-o este astaa!Chiar n-am auzit de ea și sunt super curios să văd cum este, îmi place că e un clasic și că pot citi în sfârșit și eu ceva mai serios. Plus că e scrisă de un ceh. Te-am făcut puțintel curios? aici ai detalii despre carte.












Iar acum să dezvălui cine a fost moșul meu secret... Andrei Cimpoieș cu blogul său pe care-l găsești aici. Intră și pe blogul lui să vezi ce a primit și cine a fost moșul său secret.

Sărbători fericite alături de cei dragi! Tu ce ai primit de Crăciun?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Dacă vrei să mă întrebi ceva, ai vreo recomandare de carte pentru mine ori vrei să-ţi exprimi opinia faţă de un lucru, te rog să o scri mai jos: