După ce ne-am găsit fericirea de Anna Todd | Recenzie


Descriere:

Tessa si Hardin au infruntat toate provocarile, dar oare vor trai fericiti pana la adanci batraneti? Pana acum, viata i-a luat de multe ori prin surprindere.

Legatura lor e mai stransa ca oricand. Si totusi, se pare ca orice noua incercare le pune in pericol temelia pe care si-au construit relatia.

Tessa intelege tot zbuciumul lui Hardin si stie ca e singura care poate sa-l tempereze cand izbucneste. Insa cu cat i se dezvaluie mai multe despre trecutul intunecat al iubitului ei, cu atat acesta ii indeparteaza – pe ea si pe ceilalti – din viata lui.

Tessa nu mai e convinsa ca-l poate salva – nu fara a se sacrifica pe sine. Merita sa-si piarda identitatea in numele dragostei?

Dar Tessa e hotarata sa lupte. Numai ca nu stie pentru cine lupta de fapt – pentru Hardin sau pentru ea insasi?


Seria fanfiction After a adunat peste 1 miliard de fani online si a fascinat cititorii din intreaga lume. Acum afla si tu povestea despre care vuieste internetul!

Părerea mea:

Am avut câteva probleme la începutul acestei cărți, nu l-am mai suportat pe Hardin. După o mică pauză în care n-am mai citit seria After, m-am dezobișnuit de cuplul controversat pe care toată lumea îl urăște, aproape. Dar după o sută de pagini, mi-am amintit de ce-mi place atât de mult seria aceasta: cei doi pur și simplu se completează unul pe altul, reprezintă apa și focul, ying și yang, de care nu te mai poți dezlipi după ce înțelegi prin ce trec, ce greutăți trebuie să suporte pentru a fii fericiți în continuare. 

De la primul volum se observă din Lună că cei doi s-au schimbat mult, s-au ajutat unul pe celelalt să devină suplementari, să se combine într-unu și să trăiască în armonie, Soarele și Luna, dar aflați în opoziție, alb și negru, făcându-și lumea gri, uniformă, doar pentru ei, colorată după voia și nevoia lor.

Sfârșitul îl știam din păcate, mi-am luat spoiler de la o prietenă, dar tot am rămas surprins și-am început să lăcrimez. M-am bucurat când am auzit că mai este un volum scos, pentru că încă nu vreau să se termine seria asta niciodată, îmi place mult și chiar m-a prins. 

Văd ceva mai mult în ea decât numai ceartă și sex, văd o relație de dragoste tipică între doi tineri îndrăgostiți, intre care chiar există legea chimiei, pentru că sunt diferiți dar totuși sunt atrași unul de celelalt foarte mult și ajung să se iubească, atomii lor se contopesc, formând o nouă moleculă fenomen... Hessa. 

Cel mai mult cred că mi-a plăcut finalul, să-i văd pe ambii fericiți, la casa lor, ca o familie, cu zâmbetul pe bune aproape mereu și nemaicertându-se atât de mult. Deși la început nu m-am prea împăcat cu romanul, până la final m-a făcut să-l ador.  

Notă: 5 stele din 5

Comentarii