Câteva recomandări de cărți pentru Halloween

Bună din nou! Pentru că este Halloween-ul. am zis că trebuie să vă recomand niște cărți mai înfricoșătoare pentru această sărbătoare, chiar dacă la noi n-are nicio valoare practic.


1. Miss Peregrine de Ransom Riggs.




 Mi-a plăcut cartea, ce pot să zic, dar mă așteptam să fie mai înfricoșătoare decât e, de aceea am hotărât că nu mai vreau să continui seria pentru un moment. Ea prezintă pe un băiat, Jacob, căruia i-a murit bunicul și ajunge pe o insulă unde întâlnește mai mulți copii cu puteri ciudate și abilități supranaturale. Pentru mine a fost de ajuns să citesc primul volum, nu sunt curios să văd ce se-ntâmplă mai departe, deocamdată. O recomand copiilor, dar și oamenilor de orice vârstă, pentru că e o lectură interesantă.

2. Bizaroproze de Flavius Ardelean.



Este prima carte pe care am citit-o de acest autor și pot spune că m-a cucerit prin stilul său de scriere foarte frumos și realist. Cartea de față este o colecție de povestiri horror, care pe mine m-au speriat și scârbit puțin. (recenzia   )

3.Vraciul de Joseph Delaney




Am citit numai primul volum, dar vreau să continui seria pentru că îmi place foarte mult. E o serie destul de întunecată, scrisă într-o manieră simplă, pentru copii, însă destul de creepy. Personajul principal se luptă cu duhuri rele, cu monștrii răi, vrăjitoare și alte lucruri de genul ăsta.

4.Misery de Stephen King.




Am început cu stângul cu acest autor, mie nu prea mi-a plăcut cartea, abandonând-o pe la jumătate, din câte-mi amintesc. Dar era o scenă ce mi-o amintesc foarte bine: cineva îi tăia talpa piciorului cuiva cu un topor. Scena asta m-a speriat puțin și eram scârbit puțin de cele descrise. Am abandonat-o pentru că m-a plictisit, dar îi voi mai da o șansă lui King și voi mai încerca o carte de a sa.

Acestea au fost recomandările mele de cărți pentru Halloween! Voi ce mi-ați recomanda?

Kisses,
Raul.

Comentarii