KISS, FUCK, MARRY or KILL

Pentru că sunt în așa zisa ”sesiunea de 14 ani”, am zis să ne distrăm puțin făcând un challange, dacă-i pot spune așa, amuzant din punctul meu de vedere.

ATENȚIE! Dacă nu știi de glumă, poți să ieși chiar acum, acest articol este un pamflet și trebuie tratat ca atare!

În altă ordine de idei, am ales vreo 20 de personaje, dacă nu mai multe, dintre care 5 mă vor fute până când o să-mi zică: „Acum că ți-am făcut pe plac, vreau să-mi dai cei 200 de euro promiși pentru că am petrecut timpul cu tine, ești un jeg la pat!”

Am ales deja prima rundă, iar personajele sunt:

1. Nicol din Neamul Corbilor de Lavinia Călina.
2. Anastasia Steele din Fifty Shades of Grey.
3. Luna Lovegood din Harry Potter.
4. Annabeth din Percy Jackson.

Cred că e clar ce se va intâmpla cu Anastasia, mai ales după cât de experimentată e cu Grey, n-are cum să iasă rău. Annabeth va pleca dintre noi, nu îmi e atât de apropiată sufletește. M-aș săruta cu Nicol, n-aș vrea să îi dau tot ce am ei în urma căsătoriei pentru că o duce destul de rău și sunt zgârcit. Luna cred că e bună pentru însurătoare, plus că e vrăjitoare.

Tura a doua va fi foarte grea pentru că mi-a picat:

1. Diane din Ultimul Avanpost de Lavinia Călina.
2. Lou din Înainte să te cunosc.
3. Mare Borrow din Regina Roșie, sper că așa o cheamă și n-am botezat-o.
4. Roxana din Neamul Corbilor de aceeași autoare menționată mai sus.

Huh, foarte greu. Habar n-am pe cine aș omorî...hmm...Lou din câte am auzit din volumul doi al cărții unde e ea personajul principal e cam proastă, așa că, bye-bye! Diane este mai nebună de fel și chiar aș vrea să stăm la un pahar de vin ( aici îmi dreg glasul ). Pe Mare aș săruta-o, iar cu Roxana m-aș însura pentru că e chiar o fată pe gustul meu.

Următoarele fete extrase sunt:

1.Carla din Suge-o, Ramona! 
2.Elena din Zona Zero de Lavinia Călina.
3.Theresa din Labirintul
4.Hyena din Octopussy de Cristina Boncea.

Theresa e moartă, nu țin atât de mult la ea. Hyena e o nebună, prefer doar să o sărut, n-am nevoie de nebune prin casa mea. Carla am auzit numai lucruri bune despre ea, ea primește marry, iar Elena fuck.

Deja începe să-mi placă challange-ul acesta. Continuăm:

1.Irina Albu din Valuri de viață de Lina Moacă.
2.Ramona din celebra carte a lui Ciobanu.
3.Cassie din Al cincilea val.
4.Cersei din GoT.

Evident că Cersei moare pentru că e o nesuferită, deși uneori îmi place de ea. Irinei i-aș da inelul cumpărat cu bani împrumutați pentru că sunt sărac, iar ea are bani de pute. Cassie are un pupic de la mine, pentru că e o drăgălașă de fată. Ramono, of course, tu primești fuck, poate și un BJ dacă vrei.

Probabil cea mai grea alegere:

1.Tris din Divergent.
2. Arrya din GoT.
3. Daenerys din GoT.
4. Claire Randall din Călătorea.

Foarte, foarte. Pe Claire o voi omorî, n-am de ales. Arrya va primi kiss, Tris fuck deși o să mi-o iau de la Four în gură. Daenerys va primi marry pentru că e una din preferatele mele din GoT.

Ultimele personaje:

1. Hermione.
2. Hazel din Sub aceeași stea.
3. Becks din Octopussy.
4. Anemona din Suge-o, Ramona!

Anemona primește fuck, cine n-ar vrea o seară cu Anemona, să fim serioși. Hazel dispare, oricum nu mi-a prea plăcut cartea în care e ea protagonistă. Hermione va primi marry pentru că e deșteaptă și-mi place felul său de a fi. Iar Becks în cele din urmă kiss.

Sper că va plăcut acest articol, mai ales să-l luați ca atare.



Comentarii