După ce ne-am certat de Anna Todd | Recenzie


Descriere:

Dupa un inceput tumultuos de relatie, lucrurile par sa functioneze intre Tessa si Hardin. Dar o dezvaluire incendiara despre trecutul misterios al lui Hardin o copleseste pe Tessa. Simte ca nu mai poate suporta inca o promisiune incalcata. A renuntat la tot pentru baiatul de care s-a indragostit nebuneste.

Hardin stie ca a facut o greseala imensa.

Va fi el in stare sa se schimbe... in numele iubirii?

After a fascinat cititorii din toata lumea. Traieste si tu experienta de pe internet!


„Un public care te citeste in timp real, evident, te motiveaza sa scrii tot mai mult. Sa lucrez la seria After devenise aproape un obicei zilnic, postam cate un capitol pe zi.“ - Anna Todd

!! Recenzia conține spoilere din primul volum, nu o citi dacă nu l-ai citit, nu te uita peste articol !!

Acțiune:

După ce ne-a uimit finalul primei cărți,  Anna Todd revine cu continuarea seriei After.

Volumul 2 prezintă evoluția relației dintre Hardin și Tessa, după tot ce i-a făcut Hardin fetei ăsteia. Sentimentele lor sunt atât de puternice încât nu pot trăi despărțiți, dar s-ar putea să se ambiționeze și să nu se mai împace... voi ce credeți? Puneți-vă și citiți cartea! 

Părerea mea:

Din nou, stilul autoarei este excepțional, nici nu mă așteptam să nu fie.

Hardin și Tessa au devenit cuplul meu preferat din cărți... da probabil e cuplul meu preferat, chiar dacă se ceartă de nenumărate ori.

Un maglavais de sentimente puse la un loc, cu câteva enumerații, metafore și epitete fac cartea să fie o capodoperă.

După cum ați observat din primul volum, scenele de sex sunt prezente și aici, in toată seria sunt scene de sex, de ce mai trebuie să spun mereu asta? E evident.

Personaje:

Îmi place mult de Landon, pe lângă cei doi protagoniști. Mi se pare o persoană importantă in viața lui Hardin și a Tessei, fiind un bun prieten și loial. 

Părinții lui Hardin, Ken și Keren sunt niște oameni speciali pe care Hardin nu prea știe să-i aprecieze pe cât ar trebui.

Zed consider că e un personaj pozitiv, chiar dacă Hardin nu se înțelege cu el.

Puncte tari:

Nu știu dacă am mai citit o carte atât de perfectă, care să nu fie SF/Fantasy. E o serie specială care va rămâne în sufletul meu mereu

Avem și perspectiva lui Hardin, ceea ce mi se pare un foarte mare bonus deoarece acum putem vedea și punctul său de vedere și felul cum găsește, amintirile ce-l seacă cu fiecare minut trecut din viață. 

Rating:

Punctaj maxim, evident.



Comentarii