Februarie + Martie 2017 | Wrap-up

Bună dragilor! Azi am să vă prezint cărțile pe care le-am citit in lunile februarie și martie 2017.


Am decis să nu scriu wrap-up-ul pe luna februarie deoarece am citit doar 2 cărți si aveam alte 2 începute deja, fiind pe la jumătate cu ele, așa că voi cupla cele două wrap-up-uri într-unul singur.

În luna Februarie 2017 am citit:
 Bizaroproze de Flavius Ardelean carte care mi-a plăcut. Este o colecție de câteva povestiri, destul de ciudate pentru mine. Nu am cum să vă povestesc relatările scurte pentru că am sta aici până mâine și scriu acest wrap-up după ceva timp de când am citit cartea. Revenind, pot spune că stilul lui Flavius Îmi place mult. Este foarte expresiv, pur și simplu îi ador stilul. Cartea a primit 3 steluțe din 5 pe Goodreads. Am decis să nu-i fac o recenzie propriu-zisă deoarece acțiunea din povestiri a fost destul de vag înțeleasă de mine. Dar per total, merită să-i dați o încercare, pentru că se citește repede și e scurtă și ca număr de pagini, dar și ca format.

A doua carte citită de mine este Suge-o, Andrei! de Andrei Ciobanu. I-am făcut și o recenzie, o puteți vedea aici  dacă nu ați citit-o deja.

În februarie am început să citesc Călătoarea de Diana Gabaldon, după cum v-am spus înainte. Recenzia o găsiți puțin mai jos pe blog :).

A doua carte începută este Secretul, un roman psihologic și motivațional. Chiar mi-a deschis ochii asupra lumii în care trăim și cred că modul în care gândesc s-a schimbat. Chiar vă sfătuiesc să puneți mâna pe cartea asta.



În luna martie am început cu Surâsuri Aldine de Andei Cioată căreia i-am făcut o recenzie care va apărea pe blog cât de curând. Este un volum de poezii foarte frumoase, moderne și expresive. Pentru mai multe detalii stați pe fază pe blog!

Umm, stați să mă uit pe Goodreads să văd ce am mai citit....ah! Da! Numărul fiarei de Sergiu Someşan, recenzia cărții o găsiți aici.

Următoarea este După ce ne-am îndrăgostit de Anna Todd. M-am hotărât să postez recenziile celor 3 volume din seria After, nici nu erau scrise, dar na. Cât mai curând și recenzia cărții acesteia, dar vă pot spune scurt că  merită din plin să citiți seria!

Chiar nu știam ce să citesc și am pus mâna pe volumul 2 din seria Octopussy de Cristina Boncea și anume Becks merge la școală. Nu mă așteptam să-mi placă atât de mult. I-am dat punctaj maxim pe Goodreads.

Noumenoir de Flavius Ardelean. Încă nu prea mi-am făcut o părere despre carte, deși îi voi scrie o recenzie cât mai curând. A fost o lectură plăcută, o distopie bine scrisă.  Recenzia vine in cateva săptămâni!

Huh, am terminat. Nu cred că voi mai face TBR-uri pentru că și aşa nu mă ținde ele, dar dacă vreti voi mai face totuși. Lecturi plăcute și să-mi spuneți ce mai citiți! ^^

Comentarii

  1. Lecturi frumoase, mă bucur să văd că e și volumul meu de poezii pe acolo! ^^ Lecturi frumoase în continuare!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Dacă vrei să mă întrebi ceva, ai vreo recomandare de carte pentru mine ori vrei să-ţi exprimi opinia faţă de un lucru, te rog să o scri mai jos: