Ce cărți am mai adăugat in bibliotecă in ultima vreme | Book Haul

Salut lume! S-au strâns ceva cărți im biblioteca mea și acum a venit momentul să vi le arăt și vouă. Sunt destul de multe deci hai să începem.




Pe acestea le am de la clubul de lectură, având in vedere că au fost 44 amândouă am făcut o afacere super bună.






Aici 7 bucăți primite la schimb.


Pe aceste 2 minunății care arată atât de bine le-am cumpărat de la autor. Curând recenzie la Surâsuri Aldine, puteți citi aici unboxing-ul făcu.



Am 3 cărți de la Herg Benet primite pentru recenzie de la Cristina Nemerovschi. Recenzia la Noumenoir vine peste câteva săptămâni!






Ultimele cărți sunt cumpărate din librarii, mai puțin Suge-o, Andrei! pe care am primit-o cadou.



Mai am 2 cărți cumpărate de la o prietenă.

Va mai urma un bookhaul pe la sfârșitul lui aprilie, cel mai probabil. Lecturi plăcute și vă îmbrățișez!

Comentarii

  1. Woo, ce de căăărți! N-am mai strâns de mult atâtea, dar revin eu în forță. :)) Mi-am luat și eu de la clubul de lectură "Fangirl", dar n-am apucat s-o citesc. Trebuie să recunosc că o voiam de mult timp, încă de când nu se tradusese la noi, pentru că pur și simplu mă atrage cu ceva. Posibil doar cu coperta, dar am luat-o să văd cum e. :)) Sunt curioasă să văd cum o să ți se pară "Magicienii"; eu apucasem sa vad 1 episod sau 2 din serial, dar am zis totuși că poate citesc seria de cărți înainte.

    Lecturi frumoasee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai să vezi că mai am de scris un book haul nou cu 30 de cărți cred :)).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Dacă vrei să mă întrebi ceva, ai vreo recomandare de carte pentru mine ori vrei să-ţi exprimi opinia faţă de un lucru, te rog să o scri mai jos: