Am/N-am Challange | Întrebări de pe Facebook #1

Bună să vă fie inima și bine ați revenit pe blogul meu! Eu sunt Raul si astăzi v-am pregătit o nouă rundă de "Am/N-am Challange" cu întrebări puse de voi. Să începem!



1. Nu cred că am scris. Nu-mi mai amintesc exact.
2. De obicei fac asta, le dau și străinilor schimb sau o vând. 


1. Nu am încercat, dar voi face asta, pare interesant.
2. Dacă am bani și aceia sunt ai mei, nu le spun. Adică,  dau comandă și îi anunț pur si simplu că trebuie să-mi vină un colet, atât :).
3. Am citit și fac asta la sfârșitul semestrelor pentru că nu facem aproape nimic la școală și nu are rost să-mi pierd timpul uitându-mă pe pereți.

 Nu mi s-a întâmplat asta până acum.


Nu, dar am organizat eu unul. Nu am putut să particip :(.
Am încercat de mai multe ori să scriu, dar m-am lăsat. Voi mai încerca după ce mă mai dezvolt puțin.


1. Am citit "Crima din Orient Express" și  " Zece negrii mititei".
2. Nu cred că aș face asta. Aș da-o altcuiva dacă mie nu mi-a plăcut sau aș vinde-i
3. Am cheltuit la greu :))).

Acestea au fost întrebările de la voi. Vă mulțumesc mult pentru tot! Voi mai pune status-uri când aș dori să-mi lăsați întrebări! Bye!

Comentarii